4.10. 2019 01:00 - 4:00: Plánovaný výpadek služeb
Z důvodu výměny přenosové technologie dojde dne 4.10.2019 k plánovanému výpadku služeb Internet a VoIP. Doba výpadku nepřesáhne 2 hodiny. Za způsobené komplikace se omlouváme.

13.7. 2019 22:00 - 23:00: Neplánovaný lokální výpadek služeb - přerušené optické vlákno
Dne 13.7.2019 po 22:00 hod došlo v některých budovách v lokalitě Praha 5 - Smíchov k lokálnímu výpadku služeb z důvodu přerušení přívodního optického vlákna. Služby byly obnoveny 13.7.2019 kolem 23:00 hod.

7.7. 2019: Přerušené optické vlákno - Pod Klikovkou 9, Praha 5
Z důvodu prasklého optického sváru v kabelové komoře došlo k neplánovanému výpadku služeb v budově pod Klikovkou 9. Služby byly plně obnoveny následující pracovní den.

19.6. 2019 20:46: Neplánovaný výpadek služeb
Vážení zákazníci, dne 19.6.2019 v 19:58 došlo k neplánovanému výpadku služeb. Služby jsou nyní plně obnoveny. Omlouváme se Vám za způsobené potíže a děkujeme za pochopení.

25.4. 2019 06:00: Plánovaný výpadek služeb
Vážený zákazníci, dovolujeme si Vás informovat o plánovaném výpadku poskytovaných služeb dne 25.4.2019 od 06:00 hodin. Doba trvání výpadku nepřesáhne 30 minut. Omlouváme se Vám za způsobené potíže a děkujeme za pochopení.

16.-21.10. 2018: Plánovaný výpadek služeb - upgrade aktivních síťových prvků
Vážení zákazníci, ve dnech 16.-21.10. 2018 ve večerních a nočních hodinách v časovém rozmezí 21:00 - 06:00 bude probíhat upgrade aktivních síťových prvků páteřního řešení pro rozhraní Nx40Gbit a Nx100Gbit v našem datacentru, které může mít za následek dočasné omezení služeb. Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme.

1.10. 2018: Upgrade aktivních síťových prvků v datovém centru
Z důvodu zkvalitnění služeb a nasazení vyšší úrovně zabezpečení a monitorování provozu naší optické sítě budeme v průběhu měsíce října 2018 provádět celkový upgrade aktivních síťových prvků v našem datovém centru. Tato akce může mít za následek krátkodobé výpadky v řádu několika minut.

30.11. 2016: Plánovaný výpadek služeb 0:00 - 0:30 - Praha 5 - Klamovka
Vážení zákazníci, dne 30.11.2016 od 0:00 do 0:30 proběhl plánovaný výpadek všech služeb z důvodu stěhování jedné z posledních částí technologie do prostor nového datového centra. Všechny služby by měly být již obnoveny. V případě přetrvávajících problémů zrestartujte zařízení pomocí vypnutí a následného zapnutí zařízení.

Copyright © 2012-2018 Opton s.r.o. | Všechna práva vyhrazena | Administrace | Kontakty |